تمجید ستاره سابق بارسلونا از رونالدو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تمجید ستاره سابق بارسلونا از رونالدو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تمجید ستاره سابق بارسلونا از رونالدو

تمجید ستاره سابق بارسلونا از رونالدو

دنی آلوس، ستاره سابق بارسا و حال حاضر یوونتوس در مصاحبه جدید خود به تمجید از رونالدو پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، آلوس در زمان حضورش در بارسا،  ال کلاسیکوهای زیادی را تجربه کرد و در همه آنها تقریبا با ستاره های رئال تنش های جدی داشت.

یکی از بازیکنانی که همواره با آلوس در جدل و درگیری بود، کریستیانو رونالدو است. یکی دو مصاحبه جنجالی از مدافع برزیلی در نهایت سبب شد تا روابط بین این دو تیره شود و حتی در مراسم توپ طلای 2015 رونالدو حاضر نشد با آلوس دست بدهد.

 

 

 

 

ستاره برزیلی یووه در مورد رونالدو به خبرنگاران گفت:« صحبت های من برخی مواقع دستکاری می شد تا به فروش مطبوعات کمک کند.

فکر می کنید من احمق یا مریض روانی هستم؟ فکر می کنید من نمی دانم رونالدو یک فوق ستاره و یک پدیده است؟ واضح است که رونالدو یک فوتبالیست فوق العاده است ولی معتقدم تاثیر مسی در بازی تیمی، کمی بیشتر از اوست. این عقیده من شایستگی های رونالدو را زیر سوال نمی برد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 27 خرداد 1396 | 18:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.